torstai 16. tammikuuta 2014

Rakkausostoshaaste 2014: Day 2 & 3

Moikkis!

Eilen jo vähän paljastinkin, mitä shoppailin rakkausostoshaasteen toisena ja kolmantena päivänä. Osa varmaan arvasikin eilisen sneak peekin perusteella jo, mitä ostoskassista paljastui, mutta tässä vielä tarkemmin esittelyssä nämä ihanuudet, jotka eilen ja toissapäivänä kotiutin <3

Eli toisen päivän saalinani oli Michael Korsin kullanvärinen kaunotar rannettani koristamaan. Omistuksessani on jo pari muutakin Michael Korsin kelloa, mutta tämä on ensimmäiseni näin kullanvärisenä. Aika usein aamulla olen havahtunut siihen, että tekisi mieli pukea kullanvärisiä koruja, mutta koska rannekello on aina oleellinen osa asuani ja toisaalta koen kahden erivärisen metallin yhtäaikaisen käytön hieman epämukavana, niin olen joutunut tyytymään joko hopean tai ruusukullan sävyisiin koruihin, jotka sopivat kelloihini (huh, olipas pitkä lause, hih). Nyt on tämä ongelma poistettu ja voin kaivaa kaappieni kätköistä taas ihanat kullanväriset koruni.

Siitäkös sitten innostuin ja kolmantena päivänä hankin korukokoelmaani erään toisenkin kullanvärisen yksilön, nimittäin Hermes Clic-Clac H -rannekorun kullan ja valkoisen sävyssä, medium levyisenä. Mulla on näitä enamel-koruja Hermesiltä omistuksessa jo pari muutakin, mutta kokoelmistani puuttui tämä kyseinen ihanuus. Ikävä kyllä näitä saa silloin tällöin olla uusimassa, sillä pinta naarmuttuu herkästi ja alkaa näyttää hieman epäsiistiltä.

Mun mielestä kulta ja valkoinen näyttävät ihanan raikkailta yhdessä enkä malta odottaa, että pääsen yhdistelmään tätä esimerkiksi kera klassisen mustan villakangastakin, valkoisen paitapuseron ja sinisten farkkujen. Mä suosin muutenkin tyylissäni klassisuutta, jolloin asusta on helppo tehdä vain korujen ja kampauksen vaihdolla sopiva niin kouluun kuin iltaelämään. Tätä korua olen ajatellut ensisijaisesti arkikäyttöön. Toisaalta mielessäni on ollut myös edgy kokonaisuus, johon yhdistelisin conssit, collegepaidan, suorat housut ja tämän korun.
Lähde: KLIK

Tämän päivän haastetta en ole vielä suorittanut, mutta ajattelin lähteä kohta kierrokselle. Nyt tekisi mieli jotakin kodintarviketta tai kenkiä, koska nyt olen ostanut haasteessa toistaiseksi vain asusteita. Oisko kellään ehdotuksia seuraavaa ostoskohdettani varten? :)

Tänään on muuten tapahtunut jotakin jännittävää: saatettiin löytää Tomaksen kanssa uusi ihana asunto! Vuokrasopimusta ei olla vielä allekirjoitettu ja odotellaankin nyt varmistusta saadaanko asunto vai ei. Asunto on aika uniikki ja erikoinen pohjaratkaisultaan, joka olisi meille ihan täydellinen. Helsinkiin ollaan toki jäämässä, mutten vielä ole päättänyt paljastanko aluetta tarkemmin, koska mulla on hieman ollut ongelmia vainoavien lukijoiden kanssa. Tässä kuitenkin yksi kuva asunnon sisältä:


Lähde: KLIK

Iik, toivottavasti saataisi tuo asunto!

-Jannica-Emiliana

5 kommenttia:

  1. Tää on mun yksi lempiblogeista, mut yksi asia häiritsee. Nimittäin blogin nimi. Tuntuu, et tää on jotenkin tosi ei-klassinen nimi blogille. Mun mielestä parannus olisi, jos blogin nimi olisi "Viltin alla kera teekupposen by Jannica-Emiliana". Jotenkin toi by Jannica-Emiliana tuo sellaisen kansainvälisen vivahteen blogiin!

    VastaaPoista
  2. Huolestunut lukijasi16. tammikuuta 2014 klo 10.49

    Moi! Oon lukenut sun blogia alusta asti ja nyt on pakko kommentoida. Sanot ettet halua paljastaa uuden asuntonne sijaintia tarkemmin stalkkereiden pelossa, mutta silti julkaiset asunnosta sneak peek -kuvan (joka on kuitenkin aika tunnistettava)? Logiikka?

    Itsellä meni alle 5 min selvittää kyseinen asunto sijaintineen, eli taitaa olla tämä: http://www.unelmienasunnot.com/pala-new-yorkia-hakaniemessa/

    VastaaPoista
  3. Iiiiihana toi asunto!!!<3 Miten meinaat sisustaa ton tiiliseinän kans? Ootko aina haaveillu sellasesta vai rakastuitko vaan siihen kun törmäsit siihen tossa rakkausasunnossa?

    Oon ihan eri mieltä kun toi eka anonyymi. Must on ihanaa kun kirjotat niin hyvää suomenkieltä et voisit pitää kyl blogin nimenkin ihan suomalaisena, mut toisaalta olis hyvä saada sun nimi näkyviin tohon banneriin et tää saitti brändäytyis paremmin just suhun. Mun ehdotus olis Viltin alla kera teekupposen kera Jannica-Emilianan!!<3<3<3

    Iina-Marjoriina xoxo

    VastaaPoista
  4. Anonyymi: Mä oon kyllä ihan tyytyväinen nimivalintaan ja niin tuntuu olevan suurin osa lukijoistakin. Mut toisaalta kansainvälinen vivahde toki kuulostaa hyvältä.

    Huolestunut lukija: Ei kyllä ole sama kohde. Ja vinkkinä, että joskus kannattaa oman turvallisuuden vuoksi vähän valehdella. Ja muutenkin mun asuntoasiat on vielä vähän epäselviä, joten en halua kommentoida niitä. Ja lukijat voisivat pitää huolta omista asioistaan! Enkä ole velvollinen kertomaan teille mitään, tää on mun blogi ja mä päätän!

    Iina-Marjoriina: Kiitos, muru <3 En tiedä vielä tarkalleen, kuinka hoidettaisi sisustusasiat kera tiiliseinän, mutta eiköhän tavarat löydä oikeille paikoilleen ja tarvittaessa ostetaan uusia :) Tuo sun nimiehdotus oli muuten hieno, siinä olisi sellaista oikeanlaista edgyä särmää!

    VastaaPoista
  5. Oikein hyvin selvisit tosta yhestä pitkästä lauseesta, mulla vaan oli vähän vaikeeta lukea jotain noin pitkää, hih :) Hienot rakkausostokset! Rannekello on tosi tärkeä asuste ja oli oleellista ostaa se myös kullan värisenä. Mäkin käytän aina rannekelloa, tietty aina muiden korujen kanssa samansävyisenä. Pitäisi vielä opetella lukemaan aika siitä :) Hieno uusi asunto! Onko seinissä pyöreää muotoa? Se toisi omat haasteensa sisustukseen. Ymmärrän kyllä ellet halua vastata tähän, sillä sittenhän joku voisi tunnistaa asuntosi ja et voisi suojella läheisiäsi :)

    VastaaPoista