perjantai 3. tammikuuta 2014

My year 2013: part II

Moikkuli!

Jatketaampa viime vuoden kohokohtien läpikäymistä ja tällä kertaa vuorossa on huhti-, touko- ja kesäkuu:

Huhtikuu

En tiedä olenko kertonut tätä tarinaa nimestäni aikaisemmin. Minulle on annettu alunperin kolmas nimeni isoäitivainaani mukaan. Alkuperäinen nimeni on Jannica-Emiliana Irmeli. En ole oikein koskaan pondannut kolmannen nimeni kanssa, joten huhtikuussa keräsin rohkeutta ja marssin muuttamaan kolmannen nimeni. Halusin kuitenkin pitää isoäidin muistoa yllä ja uusi kolmas nimeni onkin nykyään Irmely, joka on kansainvälisempi ja ennenkaikkea tosi persoonallinen. En usko, että tuota kolmatta nimeä on kellään muulla kuin minulla :)



Toukokuu

Toukokuusta käteen jäi tietenkin perinteinen vappupicnic Kaivarissa. Nautiskeltiin ihanasta piknikistä poikaystävän ja upeiden ystävien kanssa kera kesän ensimäisten mansikoiden ja kuohujuoman. Voisin syödä litroittain mansikoita! Vappuna pitää aina ollu jokin erikoinen juttu tai asu, mutta mulla oli teemana vaihtaa aurinkolaseja tunnin välein. Mulla on kuudet eriväriset Ray Banin Aviatorit, joten pääsin vaihtelemaan niitä aika monta kertaa :) Mulla on aika usein tapana ostella eri värejä sellaisista vaatekappaleista ja asuista, joista on muodostunut vaatekaapin kulmakiviä. Otin myös vuoden ensimmäiset brunan alut mun kalkkilaivankapteenin sääriini vappuna. Mulla oli toiveena olla ekaa kertaa bikineissä juuri vappuna kaivarissa ja onnekseni aurinko pilkahtikin pienen hetken :)

Lähde: KLIK

Lähde: KLIK


Kesäkuu

Kesäkuu aloitti yhden elämäni upeimmistä kesistä ja kävinkin kesäkuussa tyttöjen reissulla Pariisissa. Pariisissa oli jälleen kerran aivan täydellistä. Tsekkasimme Riemukaaren, käveltiin pitkin Champs Elyseetä ja katseltiin iltavalaistuksessa säihkinyttä Eiffeliä. Ja tietysti syötiin Laduree ja Pierre Hermes -macaronseja niin paljon, että oltiin ihan ähkyinä, hih. Käveltiin jalat rakoille ja mä kuvasin kaupunkia niin paljon, etten ehtinyt oikeastaan katsella edes ympärilleni. No hih, onpahan ainakin kuvia reissusta muistona, vaikka linssin läpi tulikin katseltua lähes koko reissu. Kiitos vielä matkaseurasta mun ihanille tytöille eli kauniille S:lle, upealle Riialle ja ihanalle Ellalle! Muistoksi jäi muuten myös Pradan upea Saffano rakkauslaukku mustana, jonka ostin viimeisenä matkapäivänä itselleni tuliaiseksi. Mustia laukkuja alkaakin olla jo aika paljon, joten ehkä järjestän jossain vaiheessa blogikirppiksen ja myyn osan pois. Tarkoituksena kuitenkin on, että laukkukokoelmani muodostaisivat vain ne klassikot, kaikkein rakkaimmat yksilöt, joista olen haaveillut pidempään ja joiden ostamista olin harkinnut pitkään. Tuli muuten kauhea hinku takaisin Pariisiin, kun kirjoitin teille tätä matkakertomusta! Paris is always a good idea <3

Lähde: KLIK

Siinäpä mun huhti-, touko- ja kesäkuun parhaat hetket. Jatketaan myöhemmin loppukesän meiningeistä :)

-Jannica-Emiliana Irmely

1 kommentti:

  1. Näen sielun silmin yhden ihmisen kirjoittavan tätä blogia ilman sarkasmin häivääkään.. Kiitos tästä blogista, ilo nousee huulilleni kun huomaan muidenkin näkevän saman kuin minä!

    VastaaPoista