keskiviikko 15. tammikuuta 2014

Sneak peek ROH day 2&3

Moikka kaikille!

Ajattelin vaan tulla vilauttamaan pikaisesti mun Rakkausostoshaaste 2014 päivien 2 ja 3 ostoksista pienet sneak peekit. Kirjoittelen paremmalla ajalla tarkemmat selostukset, nyt oon aivan liian kiireinen, koska ollaan menossa Tomaksen kanssa sushille ja drinksuille :)

Lupasin myös kirjoitella haasteen toisen osapuolen Myriellan ostoksista, joten ajattelin, että teen niistä koosteen aina viikon päätteeksi. Myriellalla kun ei itsellään ole blogia. Olen muuten jo nyt huomannut meidän ostostottumuksissa paljon eroavaisuuksia ja kauhukseni huomasin, että mulla on kolmessa haastepäivässä mennyt ainakin 10 kertaa enemmän rahaa kun Myrrellä. Toivottavasti se ei vaikuta mun kisakuntooni negatiivisesti tätä alkushokkia enempää :) Mutta sitten varsinaiseen asiaan eli tässäpä pientä esimakua ostoksistani:



Joko arvasitte millaisia kestävän kulutuksen mukaisia ostoksia olen tehnyt päivinä 2 ja 3?

-Jannica-Emiliana

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti