perjantai 29. marraskuuta 2013

Iik, mikä tilaisuus!

Moikka taas, muruset!

Mulla on ollut tänään ihan käsittämättömän jännä päivä. Lueskelein aamulla lattekupposen äärellä sähköposteja tuttuun tapaan, kunnes huomasin erään viestin sähköpostilaatikossa. En tajunnut ensin yhtään mistä on kyse! Avasin sähköpostiviestin ja siitä alkoi yli kymmenen viestin mittainen uskomaton sähköpostikeskustelu. Mun tunnetilat heitteli ihmestyksestä epäuskoisuuteen ja yllättyneisyydestä riemuun. Olin ihan ällikällä lyöty! Minä, tavallinen tyttönen, joka tykkää iltaisin rauhoittua viltin alle tehdyssä tyynypesässä kullan kainalossa kera teekupin ja vain fiilistellä hiljaisuutta kynttilänvaloissa. Tällä hetkellä mulla on muuten polttovuorossa ihana Gantin huurrelasissa oleva kauniin valkoinen kynttilä, joka tuo kotiimme lämmintä tunnelmaa. Fiilistelin kynttilää varmasti 2 minuuttia eilenkin illalla, ennenkuin piti rientää ystäväni K:n kanssa lenkille. Kaapissa muuten odottaa vielä vaikka kuinka paljon kaikenlaisia superupeita kynttilöitä, tuoksulla ja ilman. Mun parhaat tytöt tuovat niitä usein lahjaksi, kun vietetään esimerkiksi mun syntymäpäivää tai toisen nimen nimipäivästä 30 vrk -juhlaa. Yleensä kynttilät lahjoitetaan erilaisten herkkujen kera: on tullut suklaakuorrutettuja pähkinöitä, pistaaseja ja herajauhetta. Mä muuten rakastan sekoittaa aamupuurooni hieman suklaanmakuista herajauhetta ja pähkinöitä. Ihan kun suklaakakkua! En huomaa mitään eroa normi suklaakakkuun. Niin hyvää, että voittaa ihan kaikki suklaaherkut! Pähkinät on kyllä hieman rasvaisia, mutta ihan pieni määrä riittää tuomaan kivaa makua ja rapeaa rakennetta. Tässä resepti:

Jannica-Emilianan runsasproteiininen ja pähkinäinen suklaakauraherkku:

-30g kaurahiutaleita
-vettä
-1 mitta suklaaherajauhetta
-1 pähkinä

Keitä kaurahiutaleet reilussa vedessä. Saa olla vellimäistä puuro, koska herajauhe tuo koostumukseen jämäkkyttä. Lisää valmiiseen puuroon herajauhe ja sekoita. Tarjoile kera pähkinän. Joskus sekaan eksyy myös raejuustoa, jos haluan extra-proteiiniherkun. Tiesittehän muuten, että jos raejuustoon sekoittaa kardemummaa ja kanelia, niin maistuu ihan korvapuustilta, ei huomaa mitään eroa! Ja kroppa kiittää :)

Raejuustosta puheenollen, kävin eilen taas salilla. Tänään oli vuorossa olkapäät. Mulla oli tosi kivasti energiaa, koska olin käynyt ennen treeniä hakemassa Starbucksista mangomehun ja päätin kokeilla tehdä pystypunnerruksen ennätyspainoilla. JA MÄ TEIN SEN! Uusi ennätys pystypundessa. Jotain kehitystä on siis tapahtunut, vaikka en jaksakaan käydä salilla kun yleensä pari kertaa päivässä. Mä tilasin muuten hieman uusia superhienoja treenivaatteita, tässä muutama uusi tulokas treenivaatekokoelmaani:



-Urheiluliivit kuuluvat tietysti joka fitness-mimmin vaatekaapin kulmakiviin. Löysin itselle tommoset kimmeltävät urkkaliivit, joissa kelpaa käydä pidemmälläkin juoksulenkillä! Vähän luxusta treeniin.

-Minttuiset Conssit multa vielä puuttuivat. Kaapissa on tällä hetkellä valkoiset varrella ja ilman, burgundyt ja mustat. Lisäksi mulla on sitä ihanaa slimmimpää mallia valkoisena kolmessa eri koossa.

-Urheiluleggingssit. Nämä valitsin siksi, että reisissä on kätevät ilmanottoaukot ja materiaali on tuommoista, että hiki ei pääse siitä lainkaan läpi. Mulle on kuitenkin treenatessa tärkeää, etten näytä siltä, että oisin hikoillu.

-Urheilulaukuksi valitsin söpön Svean laukun. Svealta mulla on ennestään pipo.

Kaikki urheiluvaatteet Nelly.com.

Niin joo, se mun aamunen sähköposti. Valitettavasti en voi kertoa siitä vielä mitään, mutta varmaan joskus viimeistään kolmen vuoden päästä pystyn kertomaan :)

Mitäs muuten tykkäsitte mun uusista urheiluvaatteista?

-Jannica-Emiliana

9 kommenttia:

  1. Ehkä minttuiset conssit kaipaisivat kaverikseen vaikkapa jotain kivaa greigeä puseroa? ;)

    VastaaPoista
  2. :D mahtava! Kokeilin tota reseptiä ja siis tosi mahtava, ihan ku suklaakakkua söis. Mä luin aiemmin yhtä toista terveysherkkublogii mis oli just samanlaisii ohjeita, mut tää on kyl nyt uus lemppari :-D

    VastaaPoista
  3. Tästä inspiroituneena klikkasin ostoskoriin noi minttuiset conssit, ja samalla myös navynsiniset ja punaset koska tollasia perustennareita vaan aina tarvii! Mustat mulla jo on. Olen jo pitkään etsinyt täydellisiä omenanvihreitä tennareita, koska mulla on yks omenanvihreä pipo, johon ne sopisi kuin nenä päähän :) Ja ne olisi myös ihana sisustuselementti.
    Todella inspiroiva myös tuo resepti, toivottavasti postaat niitä myös jatkossa!
    Ihanaa päivää ihanainen!
    - Harmony

    VastaaPoista
  4. Anonyymi: Oon kyllä miettinyt vähän jotain kivaa kashmir-neuletta niiden kaveriksi :)

    Anonyymi: Ihanaa, että tykkäsit! Laitan kyllä lisää heti, kun oon kehitellyt uusia ihania fitnessherkkuja :)

    Harmony: Perustennareita ei voi koskaan olla liikaa :) Ihanaa päivää sullekin, muru!

    VastaaPoista
  5. Voitko postata tänne pakollisen peppukuvan sporttileggareissa pliis? Olisin myös hyvin kiitollinen jos voisit ottaa kuvan aamupuurostasi :)

    VastaaPoista
  6. Siis mä olen metsästänyt noita ton gollaasin consseja mintunvihreänä jo vuosikausia! Mulla on ne vasta 27 värissä ja tosi usein tulee sellaisia hetkiä, että just nyt ne mintun väriset conssit NIIN kruunaisivat tämän asun. Sulta varmaan pyydetään collaaseja tosi usein, mutta mun mielestä niitä saisi olla vielä enemmän. Niistä saa aina tosi ihania ideoita myös omaan vaatekaappiin!

    P.S. Se Starban mangomehu on ihanaa!!! Aamulenkin + salin jälkeen tota on vaan pakko saada!

    VastaaPoista
  7. Anonyymi: Hyviä postausideoita, kiitos <3 Mulla on niin paljon postausideoita ja niin kiireinen elämä, etten tiedä millon ehdin tehdä, mut laitan korvan taakse.

    Melena-Yasmine: Vielä mahtuu sunkin tennarikokoelmaan yhdet yksilöt :) Joo ja noita kollaaseja tosiaan toivotaan siis ihan kokoajan ja lukijoiden pyynnöstä teen niitä mahdollisimman paljon, jotta te saisitte inspiraatiota. Mähän en itse hyödy niistä taloudellisesti mitenkään erityisen paljon.

    VastaaPoista
  8. Siis kuin upeet urheiluleggarit! Tilasin itelleni heti samanlaiset, en oo tollasia ilmanottoaukkoja ennen nähnytkään! Loistava ehdotus! PUS PUS<3

    VastaaPoista
  9. Anonyymi: Noi ilmanottoaukot on osottautunut todella käytännöllisiksi treenatessa, kannattaa kokeilla! Pus sinnekin! :*

    VastaaPoista