lauantai 30. marraskuuta 2013

Let me introduce myself

Mun lukijamäärät on viime päivinä olleet kivasti nousussa, kiitos teidän, ihanat lukijanmuruset! Ajattelinkin nyt esitellä hieman tarkemmin kuka oikein olen, jotta myös kaikki uudet lukijat pääsee kivasti mukaan:

Eli olen tosiaan 24-vuotias tyttö Helsingistä ja opiskelen liiketaloutta. Valmistuminen häämöttää ensi keväällä horisontissa. Haaveissa mulla olisi työskennellä jossakin isossa muotitalossa, esimerkiksi työpaikka Louis Vuittonilla olisi varmaan se suurin unelma. Tällä hetkellä en opiskelujen ohessa tee töitä, vaan sen sijaan keskityn opiskelujen loppuun viemiseen. Onnekseni mulla on ihana hyvin toimeentuleva ja urheilullinen poikaystävä, joka tukee mun opintoja ja minä olenkin sitten puolestani se, joka pitää meidän ihanan kodin kauniina. Oon sisustanut meidän kodin kauniin kotoisaksi ja pidän huolta siitä, että meillä on aina siistiä. Haluan, että meillä on aina tuoreita kukkia ja kauniita kynttilöitä sohvapöydän nurkassa. Rakastetaan molemmat kullan kanssa korkeakiiltoisia valkoisia huonekaluja, Gantin tähtityynyjä ja mittatilaustyönä tehtyjä yksisarvisen jouhesta valmistettuja vilttejä (suosikkivilttini esiintyy bannerissa). Suosin sisustuksessa ehdottomasti valkoista, koska se tekee kodista ihanan raikkaan, mutta on meillä pikku yksityiskohtina myös vuodenaikojen vaihtelun mukaan myös jokin väriläiskä aina mukana.

Mun perheeseen kuuluu poikaystävän lisäksi myös 2-vuotias kääpiöpinseri Dolce. Meidän koiruus Dolce on oikea energiarakkauspakkaus. Esimerkiksi eilen hain Dolcelle Tigin Pet Headin koirien kynsilakan ja yritin laittaa koiruudelle nätit kynnet, niin eihän siitä mitään tullut :D Dolce vaan kiemurteli mun sylissä ja halusi leikkiä mamman kanssa Tuo Tigin Pet Head sarja on muuten aivan ihana muutenkin. Ollaan Dolcen kanssa tykästytty esimerkiksi koirien omaan Dog luv it -kuivashampooseen strawberry-lemonade tuoksussa. On ihana halia ja pussailla omaa mussukkaa, joka tuoksuu hyvällä ja jonka turkki kimmeltää. Tässä vielä kuva kynsilakasta, jonka Dolcelle ostin:



Lähde: KLIK

Mä oon myös tosi läheinen mun perheen kanssa. Saan kiittää paljosta mun vanhempia, jotka on auttanu mua elämässä tosi paljon olemassa tukena niin henkisesti kuin taloudellisestikin. Aina kun katson mun Pradan laukkukaunotartani, niin mulle tulee iskä mieleen: iskä osti mulle nimipäivälahjaksi tuon laukun, koska oon kuulemma "maailman paras tytär" :) Isänpäivälahjaksi leivoin muuten pari viikkoa sitten iskälle herkullisen banoffee pien ja se katosi kahvipöydästä silmänräpäyksessä!

Mulla on myös laaja ystäväpiiri ja mun ihanien tyttöjen kanssa kokoonnutaan säännöllisesti esimerkiksi nauttimaan kiireettömistä kuohuviini-brunsseista tai viettämään tyttöjeniltaa kaupungin parhaissa yökeroissa. Myös ravintolat Muru ja Farang on tulleet tutuiksi viime aikoina vähän liiankin usein, hih :) Mun parhaat tytöt piristää mua, kun mulla on mieli maassa ja vievät mut shoppailemaan uusia ihania rakkauslaukkuja. Käydään myös usein piristävillä lenkeillä meren rannassa nauttimassa raikkaasta ilmasta ja vaihtamassa kuulumiset. Myös kahvihetket esimerkiksi Starbucksissa tai Robertsilla kuuluvat mun ja tyttöjen lempihetkiin.


Lähde: KLIK

Mutta nyt mun täytyy taas palata kiireideni äärelle. Mun elämä on ollut todella hektistä viimeaikoina. Yksikin päivä yritin varmaan viisi tuntia metsästää Cheekin stadionikeikkalippuja, mutta en onnistunut saamaan niitä :( Mua harmitti tosi paljon, sillä olisin halunnut kovasti päästä keikalle. No, ehkä jostain onnistun liput myöhemmin naappaaamaan...

Mitäs tykkäsitte Dolcen uudesta Pet Head -kynsilakasta?

-Jannica-Emiliana

10 kommenttia:

  1. Ooh! Voisitko postata tuon banoffee pien reseptin?? Olis kiva saada kahvipöytään jotain uudistusta mut en osaa googlata :/ Olet mun lempibloggaaja ja uskaltaudun nyt ekaa kertaa kommentoimaan! :) <3

    VastaaPoista
  2. Voi että sitä sun Dolcea, se on kyllä sellainen ikiduracell, etten kestä! Mäkin yritin tänään laittaa Saimalle (toyvillakoira) pientä väriraitaa häntään, muttei siitä tietenkään mitään tullut - olisi vaan ollut valokuvissa niin suloisen näköinen ja erottunutkin paremmin, kun näin hämärällä on vaikea saada hyviä blogikuvia otettua. You know.
    Me ollaan muuten otettu Saima brunssille mukaan ja pyydetty sille oma lautanen - on NIIN ylisöpöä, kun se näykkii viisaan näköisenä sitä omaa annostaan :-D (ja ne valokuvat!)

    No mutta hei muru, kiitos taas ihanan inspiroivasta postauksesta, nähdään taas pian skumpalla! Pus!

    VastaaPoista
  3. Voi muru<3 toivottavsti pääset sinne vuittonille töihihn. Sun blogi on niin inspiroiva.

    VastaaPoista
  4. mun pitäisi kans oikeesti saada joku blogikoira, boyfriendi aikoo ostaa joululahjaks mutta suosittelisitko jotain blogi-koirarotua joka olisi muodissa vielä seuraavan kauden aikana? kaverilla on jo pinseri niin en viittis ostaa samaa ettei ne mene sekaisin blogitreffeillä. hauvan nimeks laittaisin louis, prada, gucci tai pucci ja panta pitäis ainaki hakee vuittonilta tai burberryltä :)

    xoxo, dior beibe

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikö ranskanpullaterrieri olisi jotain sulle? Ihana rakkauskoira, joka sopii rakkauslaukkuun? :)

      t: Senja-Aleksandriina

      Poista
  5. hei onko sulla instagramia??? :) ja voisitko joskus tehdä myday-videon? sun blogi on paras <3

    VastaaPoista
  6. Täällä sitä fiilistellään höyryävän teemukin kanssa, vilttiin kääriytyneenä ja nautitaan sun blogista. :)
    Dolce on varmasti todella ihana rakkauspakkaus! <3 <3
    Onhan Dolcella Vuittonin kassi missä kannat häntä mukanasi shoppailukierroksella? :)


    -Mimmu-

    VastaaPoista
  7. Anonyymi: Ihanaa, kun jätit jälkesi kommenttiboxiini! Voisin jossain vaiheessa postata ton reseptin kyllä!

    Anonyymi: Saimalle kyllä sopisi pieni väriraita piristämään lookia! Voin kuvitell miten se myös tomerana näykkii brunssiherkkuja omalta pikku-lautaselta <3 Voitas käydä vaikka keskiviikkoiltana nauttimassa ylelliset arkiskumpat, nähdään!

    Anonyymi: Ihanaa, että oot saanu paljon inspiraatiota äältä! Jos pääsen vuittonille töihin, järjestän heti sen kunniaksi blogiarvonnan!

    Dior beibe & Senja-Aleksandriina: Meinasin just tulla kirjottaa, että pikkunen ranskanpulla vois olla sopiva, hih, mutta Senjuska ehti ensin :) Myös kääpiömäyräkoirat tulee taas, uskoisin. Pucci ois ihana nimi <3

    Anonyymi: On mulla instagram, mutta oon toistaseksi pitänyt sen vain mun lähimpien ystävien nähtäville. Mulla on niin paljon lukijoita, että yritän pitää viimeisistä yksityisyyden rippeistä vielä kiinni. Mut ehkä jossain vaiheessa julkistan sen. Ilmotan sit <3

    Mimmu: Toivottavasti oli rentouttava ja ylellinen kääriytymishetki! Mulla on itseasiassa Dolcea varten useampi eri LV ja valitsen aina sen mukaan sopivimman, minkä värinen panta Doltsulla sinä päivänä on :)

    VastaaPoista
  8. Mun kyllä täytyy varoittaa, että sinne Vuittonille on varmaan muitakin tulijoita. Ja sultahan puuttuu muotialan opinnot kokonaan (tosin tän blogin pitäminen kannattaa mainita CV:ssä, sullahan on paljon mm. sisustukseen liittyvää juttua). Mutta en halunnut mitenkään lannistaa. Rohkea menee läpi harmaan kiven, vai miten sitä nyt sanotaankaan! Tavoitteet on tehty voitettaviksi ja sä ansaitset sen! Tosi paljon tsemppiä, muru!

    VastaaPoista
  9. Melena-Yasmine: No ajattelin kyllä mainita blogin, kun haen jonnekin suureen muotitaloon :) Tai ehkä voisin suunnitella eka jonkun oman malliston jonnekin nettikauppaan! Mä shoppailenkin niin paljon, että varmasti tiedän enemmän muodista kun monet muut, hih. Ja ilmanmuuta pitää olla tavotteita, en mä missään Halpa-Hallissa halua olla duunissa, kaikki kunnia siellä työskenteleville kuitenkin siis...

    VastaaPoista