maanantai 25. marraskuuta 2013

Päivä kanssani 25112013

Moikkis muruset,

tää on mun ihkaeka blogipostaus! Mun nimeni on Jannica-Emiliana, oon 24-vuotias ja ajattelin nyt perustaa tän blogin, jossa kertoilen mun kuulumisia ja julkaisen kaikkia asupostauksia, jossa pukeudun mun rakkausvaatteisiin ja laukkuihin, joista oon haaveillut jo kauan!

Voisin aloittaa blogin tällasella päivä mun kanssa -postauksella, jotta saatte heti hyvä kuvan mun elämästä. Myöhemmin lupaan tehdä ainakin ask me -postauksia ja järjestän myös arvontaa. Mun elämä on kauhean kiireistä kokoajan kun pitää tasapainotella mun liiketalouden opintojen, poikaystävän ja mun upeiden tyttöjen kanssa kahvittelun välillä. Tältä mun päivä näytti tänään:

7:30: Herätyskello herättää mut soittamalla Rihannan ja Eminemin mieletöntä Monster-biisiä. Hereille hopsis siis ja aamupalaa tekemään. Iso, lämmin mukillinen maitokahvia ja ravitseva vihersmoothie, johon tänään sujautin pinaattia, banaania, ruohosipulia sekä proteiinilisäksi hieman liivatejauhetta. Aamiaisen nautin tietysti meidän uudella divaanisohvalla löhöten ja selaten samalla mun suosikkibloggareiden uusimpia postauksia. Ostin vähän aikaan sitten uuden Macbook Pron ja tää on noussu niin tärkeeksi osaksi mun elämääni: tällä kuvien muokkaus ja kollaasien tekeminen käy leikiten! Saatte muuten myöhemmin nähdä millasia suosikkeja Nellyn kokoelmasta valitsin teitä varten pikkujoulua silmällä pitäen. Tältä mun aamuni näytti:

Lähde KLIK

8:30: Nyt pikainen arkimeikki naamaan: kosteusvoide, primer, meikkivoide, puuteri, varjostusväri, korostusväri, peitevoide, punaisuuden neutraloija, poskipuna, aurinkopuuteri, silmämeikinpohjustaja, kulmakynä, muutama eri luomiväri, rajauskynä, nestemäinen eyeliner, inliner, ripsiväri ja huulenpohjustaja, huultenrajauskynä, huulipuna ja huulikiilto. Hiukset kiharsin GHD:lla. Ihanat kiharat pysyvät aina monta päivää ja vaativat vain pikaisen puolen tunnin freesauksen kolmesti päivässä.

9:30: Hieman meinasi kiirus tulla aamutiimellyksessä, mutta ehdin kuitenkin juosta metroon. Korkkarit vaan kopisi sateen kastelemaa, kimmeltävää asfalttia vasten, hih. Kävin vielä ennen koululle saapumista noutamassa Robertsilta mukaani caramel latten, jota ehti hyvin hörpiskellä ennen ekan luennon alkua.

Lähde: KLIK

11:30. Päätettiin viettää tänään luxus-keskiviikko ja rientää opiskelijaravintolan sijaan ihan koulun lähellä sijaitsevaan viihtyisään pieneen lounasbistroon. Tilasin vuohenjuustosalatin kera ligth colan. Ihana opiskelutoverini J valitsi ruokalistalta lohta salaattipedillä pinjansiemenillä ja kummatkin oltiin tosi tyytyväisiä annoksiimme Vatsat täynnä jatkoimme matkaamme vielä takaisin koululle.

14:00. Luentoja oli tänään vain muutama, joten iltapäivällä suuntasin kuntosalille. Tänään oli vuorossa jalkapäivä ja olin kyllä treenin päätteeksi ihan piipussa. Onneks laukkuun pakattu proteiinijuoma tarjosi helpotusta lihasten poltteluun ja pian olin kuin uudesti syntynyt!

16:00. Kotona vihdoin. Tänään on ollut tosi hektinen päivä ja olen ihan poikki. Kulta oli onneksi tehnyt meille välipalaksi herkullisia täysjyväruisleipiä kinkulla ja kasviksilla. Jälkiruoaksi sallin vielä itselleni yhden palan tummaa suklaata, ahh. Katsoin jaksollisen  Hawaiji 5-0:ta ja rentouduin.

17:30. Meinasi tulla kiirus, kun tajusin puoli tuntia ennen kukkakaupan sulkemista, että meidän valkoiset ruusut alkavat kuivahtaa ja olisi saatavia uusia kukkaisa tuomaa tuoksua kotiimme. Kotiutin ison kimpun valkoisia leikkokukkia. Kukat on kyllä aika kalliita, mutta niiden tuoma tunnelma on joka centin arvoinen!


18:30. Lähdin vielä reippailemaan powerwalkille Melinan kanssa. Jalassa mulla oli Niken uudet juoksutennarit ja ne oli jalassa ihan mielettömän ihanat! Jalkaan tuli vain yksi rakko, kun yleensä niitä tulee kolme. Tässä vielä kuva uusista kaunokaisistani!


Lähde: KLIK

20:00. Käveltiin tänään vähän lyhyempi lenkki, vain 12km. Noh, vähän enemmn sitten ensi kerralla. Maisemat olivat sentään upeat. Kävelimme meren rantaan, jonka pintaan iltahämärässä loistavat katuvalot heijastuivat ja valaisivat ihanasti matkaamme. Ilmassa tuntui tuulen tuoksu. Ihana keskiviikkoilta mun lempparitytön kanssa!

22:00. Suihkussa käyty ja nyt voikin käpertyä lämpimän viltin alle pehmoiseen tyynykasasta tehtyyn pesään poikaystävän kainaloon kera teekupin. Huomenna uusi ihana päivä edessä! Pitäisi käydä ainakin katsomassa mahdollisesti uutta laukkua, jonka ostamista olen harkinnut jo varmaan vuoden, ja käydä samalla tarkastamassa eräs uusi ihana kahvila!

Oliko mun päivä tiedän mielestä hottis vai nottis?

-Jannica-Emiliana

10 kommenttia:

  1. Aika hottikset ainakin nuo "juoksulenkkarit"... :'DD

    VastaaPoista
  2. Lenkkarit olis ihqut kun käy koiruuden ja Vuittonin kaa lenkillä! <3 Pakko saada!

    t: Senja-Aleksandriina

    VastaaPoista
  3. Marjaana L: Kiitti, suosittelen lämpimästi!

    Senja-Aleksandriina: Kiitti muru, ulkoilutin juuri tänään viimeksi Niken kaunottaret jalassa mun Vuittonia! <3

    VastaaPoista
  4. Siis aivan tosi super ihana blogi sulla! <3 <3
    Ja voi mitkä rakkauskengät! Voisin myös kotiuttaa tuollaiset! Oon niin kade sun reippaudesta, klo.7.30 tämä tyttönen vielä käpertyy tiiviimmin pesään peiton alle ja lenkkikin jäi vain kymmenen kilometrin lyhyiseksi.

    T: Uusi ihana lukijasi Mimmu ;)

    VastaaPoista
  5. Aivan loistava blogi :D
    Uusi lukija täälläkin.

    VastaaPoista
  6. Mimmu: Kiitti, ihanuus <3 Joskus kannattaa kokeilla lähteä powerwalkille heti kuuden jälkeen aamusta, niin saa ihan valtavasti energiaa päivän askareisiin! Tervetuloa lukijaksi, ihana Mimmu!

    windi: Tervetuloa lukemaan! Tunnelmallisia hetkiä blogini parissa, toivottavasti saat täältä paljon inspiraatiota elämäsi ylellistämiseen!

    VastaaPoista
  7. hih, voiii kuinka ihanaa!! aivan ihana blogi hih uus seuraaja hih!
    Muistutit juuri, että minunkin pitäisi kotiuttaa uudet niken ihanuudet hih.
    Milloin sitä ale-koodi Nellyn sivuilla love pus <3

    VastaaPoista
  8. Olethan tulossa meidän seuraaville lenkkari-blogitreffeille kahden viikon kuluttua, ajateltiin brunssia keskustassa jossa kaikki näkevät meidän rakkauslenkkariyksilöt? Tehdään pieni lenkkariliikekierros, ja juodaan kuohuvaa uusien ihanuuslenkkareiden kunniaksi?

    T: blogiystäväpiirin vetäjähahmo

    VastaaPoista
  9. Oletko saanut nuo juoksulenkkarit ilmaiseksi?

    VastaaPoista
  10. Anonyymi: Toivottavasti Nellyltä tulee pian alekoodi, joka on eksklusiivisesti vain ja ainoastaan mun lukijoille tarkotettu, jaan sen sit heti täällä blogissa! Sit voi kotiuttaa nuo rakkaskengät :)

    Blogiystäväpiirin vetäjähahmo: Siis tottakai oon tulossa brunssille näyttäytymään. Otetaan sit brunssi kuohujuomalla, niin saadaan vähän luxusta meidän päivään!

    Anonyymi: Ai kuinka niin? Miten sä katsot, että sulla on oikeus tulla nillittämään tänne mun blogiin tolla tavalla? En kaipaa yhtään negatiivista ilmapiiriä tänne. Kun sä ostat naistenlehden, niin sä maksat siitä lehdestä ja siellä lehden sivulla ei sanota, että tää on mainos! Minä olen uhri!

    VastaaPoista