keskiviikko 27. marraskuuta 2013

Testissä: Veski wc-liina!

Moikkakoikka,

postipoika toi mun ovelle tänään yllätyksekseni pehmeän paketin. En yhtään osannut arvata mitä siellä voisi olla! Yllätys oli iloinen, kun havaitsin saaneeni Veskiltä pakkauksen heidän uutta ihana pehmoista wc-liinaa. Tässä rullat kasattuna meidän koti-spassa:


Ja tässä kuva rullapakektista:


Voi että, tämä wc-liina oli niin pehmoisaa. Tätä ostan taatusti jatkossakin. Kiitos Veski!

Tässä vielä wc-liinan rulla mun kullan kädellä. Rullan väri on tuollainen okrainen ja kivan patinainen.


Lähde KLIK

-Jannica-Emiliana

7 kommenttia:

  1. Noi on niin ihquja, mä voisin siis rypeä noissa pehmoisissa papruissa koko päivän! Sellanen hennon kauniin vaaleenpunanen on mun supersuosikki, mun iki-ihana muru-ystävätär HennabellaAngelina tuo sitä aina roppakaupalla Tallinnasta samalla kun se hakee sieltä monta litraa kuplivaa kuohujuomaa meidän juhlahetkiin <3 <3 <3

    t: Senja-Aleksandriina

    PS. Sun uus blogi on ihqu mutta mitä sille sun vanhalle "Oodi Rakkauslaukulle ja muille Yksilöille" -blogille niinku tapahtui? Pilasko ne kiusaaja paviaani kotiäidit sen? :(

    VastaaPoista
  2. Senja-Aleksandriina: Mun vanhat blogit joutui mammojen hampaisiin, niin lopetin :(:( Toivottavasti mammat ei löydä tätä. Mikä ton vaaleenpunasen paperin merkki on, mun on PAKKO saada sitä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siinä pussissa lukee Home in Pink tai jotain, nyt en muista kun tyhjensin ne rullat sellaiseen glitteriseen säilytysrasiaan ja heitin pussin pois. Kandee kattella ens kerralla kun käytte Tallinnan luksusristeilyllä :)

      t: Senja-Aleksandriina

      Poista
  3. Onks tää mainos, en nähny commercial-tägiä missään?
    Tietkö et piilomainonta on laitonta, mutta ei siit kyl saa mitään tuomioo!


    PPs. voitko tehä postauksen tästä kommentista?

    VastaaPoista
  4. Anonyymi: No kun ei oo annettu sitä linjausta blogimainonnalle jaadijaaASLMkuluttajaviranomainenJaadi. Mut joo, toki voin tehdä postauksen jossain vaiheessa blogimainonnasta.

    VastaaPoista
  5. Ihan kiva tuo sinun paperisi, minulla on samanlaista mutta siinä on kultakoriste-monogrammit reunoissa ja se on teetettävä Rivieralla tai Dubaissa, sitä ei täältä saa.
    -Glamouritar

    VastaaPoista
  6. Glamouritar: Kuulostaa upealta toi kultakoriste-monogrammi-papru! Varmaan sitä tilaan meidän seuraavaan tyttöjeniltaan. Tai miksi ei ylelliseen arkihetkeenkin sopisi!

    VastaaPoista