lauantai 14. joulukuuta 2013

Answers part II

Moikka,

tässä toinen osa teidän kysymiä kysymyksiä kera mun vastausten:
 
Mikä on sun lempiravintola?
Helsinkiläisistä varmaan Sushibar + wine. Rakastan sushia ja voisin elää pelkästään sillä! Myös Murussa ja Gaijinissa oon käynyt viimeaikoina paljon. Sitten tietenkin kaikki ihanat pariisilaisravintolat <3


Lähde: KLIK


Mikä sun horoskooppi on? Kuvaako hyvin sua?
Oon horoskoopiltani oinas ja se kuvaa mua tosi hyvin! Oon käynyt astrologilla luonnehoroskoopissa ja oon vähän itsepäinen ja mulla on taipumuksena saada mun tahtoni usein läpi, hehe :) Oon myös semmonen nautiskelija niin kuin oinaat yleensäkin. Mä yritän myös löytää ilmaisuväylää mun energioilleni, joka on tyypillistä oinaille.

Ootko käyny USAssa?

En oo koskaan käynyt, mutta haluaisin käydä New Yorkissa pikimmiten. Ollaan kyllä suunniteltu mun ystävän Z:n kanssa matkaa NYCiin. Olis ihana käydä kaikilla brunsseilla ja outlet-shoppailemassa. Ja tietenkin SATC-kierroksella <3

Missä maassa haluaisit asuu?
Oon pohdiskellut paljon tätä asiaa. Tällä hetkellä viihdyn Suomessa kun täällä on mun ystävät ja perhe, mutta haluaisin ehkä asua vielä joku päivä Lontoossa, koska siellä on niin hyvät shoppailumahdollisuudet ja paljon englantilaisia ruokatuotteita kaupoissa. Mutta mulle tulis toki kauhee ikävä mun perhettä ja lentäisin varmaan joka viikko Suomen ja Lontoon väliä!

Kuinka monta lasta haluat? Joko oot valinnu nimet?

Yksi tai kaksi lasta haluaisin. Oon valinnu nimet, mut ne on niin uniikkeja, etten halua paljastaa. Tiedän, että mammapalstalaisia käy täällä lukemassa ja kohta olis pian mun ihanat nimet käytössä jollain wt-perheellä.

Fotosoppaatko ikinä omia kuvias? Uskallatko tunnustaa?

No joskus värejä saatan vähän muokata, jotta tulee paremmin yksityiskohdat esiin. Muuten en muokkaa ja kaikki kuvat on aitoja.

Mikä on sun lempi eläin?
Varmaan delfiini. Oon käynyt uimassa delfiinien kanssa ja menetin sydämeni niille! Ja tietenkin Dolce on mun kaikkein suosikein eläin <3

Lempi jätski?
Kaikki Ben&Jerry'sit tietenkin! Mutta vain erikoistilanteissa, koska ne ovat aika tuhteja. Muuten suosin vähän kevyempää jugurttijäätelöä, jonka tilaan kera mustikoiden, mansikoiden tai kiwien. Passionfruitista tykkään myös, mutta sitä saa aika harvoista paikoista.

Lähde: KLIK

Lempi tee?

Kaikki D-tox ja aineenvaihduntaa parantavat, energisoivat teet. Viltin alle menen mieluiten kera valkoisen mustikkamuffiniteen. Mustikkamuffinitee on muuten ihana cupcake-korvike ilman kaloreita!

Osaaks T kokata?

Tomas osaa kokata hyvin esimerkiksi munakasta ja proteiinishakea.

Millasia romanttisia yllätyksiä T järjestää sulle?

Tomas tykkää kyllä yllättää mua. Viimesin tietysti blogikosinta <3 Mutta hän saattaa joskus vaikka ostaa mulle jonkun ihanan laukun tai matkan.

Tykkäätkö enemmän koirista vai kissoista?
Koirista tykkään enemmän. Ellei sit puhuta mun ihanista tytöistä, jotka on aika kissoja, miauh ;)

Missä yleensä käyt power walkilla?
Ei muuten väliä, mutta haluan usein, että reitti johtaa merenrantaan. Rakastan raikasta meri-ilmastoa. On upeaa hengittää puhdastaa ilmaa ja antaa merituulen tuivertaa.

Saax tulla moikkaan jos nään sut? Olis iiiiiihana päästä halaan sua!!1<3
Saa, tottakai <3 Mun lukijat on mulle todella tärkeitä ja on ihanaa kun joku tunnistaa!

Missä tapasit ihanan miehesi?
Tavattiin yhteisten tuttavien kautta eräissä kotibileissä. Tehtiin tyttöjen kanssa mustikkashotteja keittiössä, kun Tomas tuli käymään siinä ja kysyi, että onko mun äiti simpukka kun sä oot tommonen helmi :) Oli kuulemma itse keksiny ton lauseen, kun katsoi mua.

Oliko se rakkautta ensi silmäyksellä?

No, sanoin Tomakselle heti ekan viiden minuutin aikana, että sen pitää ajaa sen viikset pois, mutta sen jälkeen kun ne oli käyty ajelemassa, niin olihan se rakkautta <3

Mikä oli sun eka luksuslaukku?
LV Pochette Damier Azur.

Mikä on sun rakkain rakkauslaukku?
Onpa tosi hankala kysymys! Mä en uskalla tähän edes vastata, ettei muut laukut vaan loukkaannu, hihi :)

Seuraatko muita luksuslifestylerakkauslaukkublogeja?

Jotain ulkomaisia tulee seurattua ja kotimaisista kavereiden blogeja. En viittii paljastaa nimiä, kun en tiedä haluaako mun kaverit tulla mainituksi.

Minkälainen sisustus teillä on?
 Meidän sisustus noudattelee semmosta minimalistista linjaa, jossa pohja on valkoinen ripauksella mustaa ja pidän aina mukana yhden väriläiskän. Väriläiskänä tällä hetkellä bannerissa näkyvä viltti. Koriste-esineet on hopeisia tai valkoisia. Tykätään korkeakiiltoisista valkoisista huonekaluista, joten meillä on sellaisena tv-taso, ruokapöytä ja vitriini. Sohvapöytä on lasinen. Tykätään valkoisista taljoista ja tähtityynyistä. Ja aina tuoreita kukkia :) Meillä on myös paljon kynttilöitä ja valokuvakehyksiä joissa on mietelauseita.



Mikä on sun unelmien matkakohde?
Varmaan se New York, josta mainitsin aikasemmin tässä postauksessa. Myös Dubai kiinnostaa upeiden rantojen ja shoppailumahdollisuuksien vuoksi.

Millä kameralla kuvaat?
Canon EOS-1D X

Mitä kohtaa rakastat eniten itsessäsi
Tykkään mun sääristä sillon kun oon ottanut riittävästi brunaa.

Onks sulla hiustenpidennykset?
On ja en vois olla ilman enää!

Mitkä on sun suosikki tuoksukynttilät?
Ralph Laurenin tuoksukynttilät on kauniita ja ihania kaikinpuolin. Ja tottakai Victorias Secretin ihanat tuoksukynttilät. Tykkään käydä ensin kylpemässä VS-tuotteilla, sen jälkeen sivellä itseeni tuoksuvaa VS-voidetta ja sytyttää vielä VS-kynttilän palamaan. Samaa tuoksusarjaa tietty :)

Entä meikkimerkit?
Mun suosikki on varmaan Meikkiline, josta oon aikaisemminkin kertonut täällä blogissa. Erityisesti se linja, jossa on hylkeenpoikasenrasvatuotteita.


Entä korut?
Suosikkikorut on varmaan Hermesin Enamel -rannekorut, joita mulla on useammassa värissä. Mun suosikki"koru" ennen oli Michael Korsin rannekello, mutta nyt oon tosi kyllästynyt siihen, koska kaikilla muillakin on sellaiset.

Entä macaronsit?
Tykkään lähes kaikista macaronseista. Suosikki on tällä hetkellä ehkä ihan perinteinen pistaasi. Macaronsien rinnalle mulla on nousemassa eclair-leivokset.

Mistä haaveilet?

Olis kiva saada perintö mun vanhemmilta pian.

Millainen olit 15-vuotiaana?
Olin aika kova menemään jo silloin ja meillä oli paljon kotibileitä. Hoidin kuidenkin koulun kiitettävästi. Mä tykkäsin kyllä silloin jo luxuslaukuista ja käytin äidin Vintage-Chanelia koulureppuna:

Lähde: KLIK


Tässä olis nyt sit loputkin vastailut teidän kyssäreihin. Kyssäreitä tuli tosi paljon, kiitos ihanat <3

-Jannica-Emiliana

5 kommenttia:

  1. Hei pidän peukkuja että saat sen perinnön tosi pian ja että olis iso, niin pääset vaikka Lontooseen ja Pariisiin shoppaamaan laukkuja, niitä kun ei koskaan voi olla liikaa. Laita sitten paljon kuvia meille. Harmi kun omat vanhemmat on vielä ihan vetreitä. Ja älä ihmeessä kerro wt:ille sun lasten nimiä, menee muuten ihan pilalle nekin. Nyt kun oot kertonut lisää itsestäs, ihailen sua aina vaan enemmän.

    VastaaPoista
  2. Mistä muuten noita hylkeenpoikasmeikkejä saa? Ne on varmaan hyviä, uskon sun sanaan ja hylkeenpoikaset on niin söpöjä!

    VastaaPoista
  3. Anonyymi: Joo, pidetään peukkuja! Ja shoppailukuvat on ihan must! Ja ihana kuulla, että ihailet :)

    Anonyymi: Niitä saa erilaisista nettikaupoista, kannattaa googlata. Ja ne on hyviä! :)

    VastaaPoista
  4. Siis Ben&Jerry's on parasta! Ainoo ku on glueeniton ruokavalio niin ei voi syödä niistä ku muutamia, mutta SILTI! Kesällä tuli syötyä muutama purkillinen ja nytkin kun on kaamosmasennus niin on kiva istua kotona oman viltin alla (mulla onkin kolme, harmaa, punainen ja mustavalkoinen), katsella telkkaria ja syödä purkki Ben&Jerry's-jäätelöä! Ahh <3

    C-L

    VastaaPoista
  5. C-L: Tärkeintä on että saat syödä macaronseja, kun niissä on mantelijauhoo, eikä mitää vehnää tms. Kolme vilttii muodostaa varmaan ihanan pehmoisen pesän <3

    VastaaPoista