sunnuntai 29. joulukuuta 2013

Presents presents presents!

Moikka kaikille pitkästä aikaa!

Nyt on joulu vietetty ja palaan tänne blogiin taas paiskimaan töitä! Olen yrittänyt tehdä töitä toimistoajoilla blogin parissa, mutta nytkin kello on jo 18 illalla, joten olen hieman myöhässä. Joku (mammapalstalta varmaan) muuten vihjaili rivien välistä mun kommenttiboksissani, että kommentoin anonyyminä mun blogini kommenttiboksiin itse (!!!), jotta näyttäsin suositulta, koska teidän kommentit kirjautuu usein yökellonaikoihin, esim 04 ja 05. Sillonhan kukaan ei ole hereillä, joten kommentoijan on oltava bloggaaja itse. No, en muuten ole minäkään hereillä tuohon aikaan, vaan olen kauneusunilla nautiskelemassa silkkisatiinipussilakanoistani. Katsokaapa ensi kerralla kun kommentoitte, että kellonajat tosiaan kirjautuvat väärille kellonajoille, ettei tarvitse tulla tänne mun blogiini luomaan negatiivista ilmapiiriä tuon nillityksenne kanssa! Samaten muuten nämä mun postaukseni kirjautuvat väärille kellonajoille, esimerkiksi nyt kirjoitan klo 18 jälkeen, mutta kellonaika lienee julkaistussa postauksessa jotakin ihan muuta. Minä olen itse kadehdittavalla elämäntyylilläni hankkinut jokaikisen lukijan ja kommentoijan ihan aidosti. Onneksi mulla on kuitenkin enimmäkseen ihania ja kannustavia lukijoita. Aikaisemmat blogini olen kuitenkin joutunut sulkemaan ja rikosilmoituksiakin olen tehnyt muutamien blogikiusaajien vuoksi. Toivottavasti mun ei täydy ruveta poliisitoimiin tämän blogin vuoksi esimerkiksi kunnianloukkauksesta tai ihmisoikeuksien rikkomisesta. En myöskään haluaisi joutua tekemään mitään ls-ilmoituksia.

Kuten huomasittekin, joulun ajan tosiaan pidin blogilomaa ihan täysin ja kylläpä olikin rentouttavaa! Vietettiin jouluaatto mun vanhempien luona nautiskellen hyvästä ruoasta, läheisten seurasta ja rennosta tunnelmasta. Tässä vähän kuvaa meidän joulueleganssista:




Lähde: KLIK


Olin ollut ilmeisesti tosi kilttinä, sillä sain aivan ihastuttavia joululahjoja. Koska lahjamäärä oli niin valtaisa, en viitsi esitellä ihan koko saalistani, mutta mun omat suosikkini nyt ajattelin vilauttaa. Tässä mun top3 lahjat:

Tomakselta sain uudenvuodenbileitä ajatellen uusimmat tulokkaat Loboutin-kokoelmaani, 12 centin korolla varustetut Very Richet:

Lähde: KLIK


Puhelimeni sai joulupaketista ylleen isäni hyvällä maulla valitseman LV:n iPhone casen:

Lähde: KLIK


Äiti hemmotteli minua Hermesin Chaîne d'Ancre Enchaînée -rannekorulla, jota olin himoinnut koko  viime viikon! Nyt sain vihdoin viikon pitkän odotuksen jälkeen kokoelmaani tämän kaunottaren:

 
Lähde: KLIK 

Pakko vielä esitellä yksi minun ostamani joululahja, joka meni meidän Dolcelle: uusi upea koiruudenpeti, jossa kelpaa köllötellä, kun mamma nautisekelee sohvalla viltin alla kera teekupposen. Sopii meidän valkoiseen sisustukseen, jossa on hopeaisia yksityiskohtia <3


Kiitos vielä kaikille ihanista lahjoista! En osannut lainkaan odottaa mitään näin upeaa!

Kohta pitääkin ruveta suunnittelemaan uutta vuotta, onneksi ainakin kengät ja rannekoru on mietittynä juhla-asuun jo näiden joululahjojen myötä! Mitäs te saitte joululahjaksi?

-Jannica-Emiliana.

4 kommenttia:

  1. Olinkin huomannut tuon kelloaikajutun ja oli niin ennalta arvattavaa, että mammapalstalaiset aloittaa nillityksen. Ethän välitä niistä, ovat vaan kateellisia.

    Niin ihania lahjoja olet saanut. Ja niin mahtavalla ihanuusyksilökäsikorulla äitisi palkitsi sinun pitkän odotuksesi. Olet aikki lahjasi ansainnut. Ja kyllä kelpaa Dolcen makoilla noin tyylikkäällä pedillä. Voin kuvitella, että hän on itse suloisuus köllötellessään tuolla valkoisella karvalla.

    Itse sain joululahjaksi Herbina tuotteita. Johtuen toisesta nimestäni, sukulaiset ostavat niitä aina lahjaksi minulle. Minusta se ei ole enää hauska vitsi, mutta minkäs nimelleni ja sukulaisilleni mahdan.

    -Hilcca-Herbina

    VastaaPoista
  2. Hei,
    sinulla on oikein kiva blogi, tykkään varsinkin niistä ruokaohjeistasi, ja siitä, miten vietätte kulutusvapaata vapaa-aikaa vilttien alla.
    Nyt kuitenkin tuli vähän kurja olo siitä, että eläimelle on hankittu tuollainen makuulieriö, joka käsittääkseni on hyvin kallis. Eläimet eivät tarvitse sellaista, mutta ihan täällä kotimaassakin on yliverotettuja perheellisiä, jotka olisivat luksuslieriöön käytetyllä rahalla voineet ilahduttaa lapsiaan vähän enemmän.
    Kehoitankin sinua miettimään ensi jouluna, josko voisit lahjoittaa jonkin summan yliverotetuille lapsiperheille (omakin veroprosenttini on jo 60), vähän niinkuin tulosiirtoina.
    Lapset iloitsisivat luksuslieriöstäkin enemmän kuin jokin eläin, joka ei koskaan maksa veroja (60%) tai hoida sinua vanhainkodissa (tosin meidän lapset menevät akateemiselle uralle, mutta periaatteessa).
    Joka tapauksessa Hyvää Uutta Vuotta sinulle ja Hyvää Omaatuntoa lapsiperheiden edessä!
    T: Surullinen äiti

    VastaaPoista
  3. Hilcca-Herbina: Voi muru, nyt sun pitää olla tiukkanan niiden sukulaisten kanssa ja VAATIA itsellesi parempaa kosmetiikkaa! Ootko miettiny, jos vaihtaisit nimesi esimerkiksi Hilcca-Guerlainiksi? :)

    Surullinen äiti: Dolce on mulle kuin oma lapsi, joten se ansaitsee kaikkein parhainta. Ja mikä estää, etteikö Dolcellakin voisi olla akateemista uraa ja hänestäkin voisi tulla yliverotettu (60%)! Ja oman panokseni tähän verotusasaian annan tietysti käymällä ahkerasti kokoomusnuorten himoshoppaajat ry:n skumppabrunsseilla. En jaksa niissä puoluekokouksissa käydä, mutta parannan maailmaa croisanttien ja kuohujuoman äärellä mielelläni. Ehkäpä jonain päivänä meidän yhdistyksen tytöt ovat Arkadianmäellä päättämässä asioista :)

    VastaaPoista
  4. Oot kuollu? Tai nettiyhteys katkaistu?

    VastaaPoista