perjantai 6. joulukuuta 2013

Independence day party!

Hyvää Suomen syntymäpäivää upeat lukijani!


Niin ja terveisiä Tampereelta! Ensinäkin, oon tositositosi pahoillani, etten ehtinyt eilen kirjoittelemaan. Pidin pientä blogilomaa, hih. Saavuttiin eilen Tampereelle L:n luoksi, koska illalla suuntasimme Sokos Hotel Ilvekseen katsomaan Cheekin itsenäisyyspäiväkeikkaa.

Ystäväni L oli mua ja Tomasta vastassa ihanan koiruutensa Lolan kanssa. Meidän Dolce pääsi mun vanhempien hellään huomaan Tampereen reissun ajaksi, mutta onneksi Lola helpotti vähän mun ikävääni. Alotettiin L:n kanssa oikeestaan heti saapumisemme jälkeen meidän valmistautuminen iltaan. Mikään ei ole niin ihanaa, kun avata pullo kuohuvaa ja viettää laittautumishetki höpötellen kaikkea mahdollista yhden lempitytön kanssa! Meikattiin siinä pitkään ja hartaasti, jonka jälkeen ihana ja kaunis L laitto mun hiukset! Mun hiuksiin syntyi tällä kertaa iltapuvun kanssa yhteensopiva, upea ja hillitty kiharan sekä aukinaisen välimaastosta oleva kampaus, johon otettiin mallia Riitta Väisäseltä ja Olli Hermanilta. Vähän kun noiden kahden välimaastosta! Tässä pieni vilaisu mun juhlatukkaan!


Ihanaa oli myös päästä pitkästä aikaan pukeutumaan täyspitkään iltapukuun. Mun puku rokotti lomakkoa tänä vuonna vain vähän, sillä mulla oli 800€ edestä lahjakortteja mun yhteistyöpukuliikkeen kanssa. Valitsin iltapuvukseni Herve Legerin bandage-mekon, sillä halusin panostaa asuun erityisesti. Herve Legerhän on tunnettu punaisen maton mekkona, joka luo upean figuurin. Tässä vielä mekko mun päälläni:

Lähde: KLIK

Itse ilta oli uskomaton. Juotiin erilaisia drinksuja ja tietenkin skumppaa. Koolla oli iso osa mun parhaista tytöistä, joten päästiin vaihtamaan kuulumisia. Valitettavasti kuvia tästä illasta ei oikein jäänyt muistoksi, sillä unohdin mun minijärkkärin Givenchyn laukkuun, kun mulla oli mukana Balenciacgan clutch. Mutta unohtumaton ilta joka tapauksessa oli. Jaren kanssakin päästiin juttelemaan paljon ja meistä tulee varmasti hyvät ystävät! Näin kivaa meillä oli:

Söpöin gif koskaan! <3

 Loppuillasta ihailtiin kaupungin juhlatunnelmaa ja fiilisteltiin talvista maisemaa ja kimmeltäviä valoja. Haettiin lopuksi vielä Heseltä ruokaa. Tanssin niin paljon illan aikana, että sallin itselleni tuon roskaruokahetken. Tilasin miniporkkanat ja light colan. Noh, harvoinhan sitä tulee repsahdettua.


Tänään aamulla L oli herännyt ennen meitä ja ihan yllätys odotti keittiössä: saatiin aloittaa itsenäisyyspäivä syömällä sinivalkoinen aamiainen: kaurapuuroa raejuustolla ja mustikoilla :)


Lähde: KLIK

Nyt oon sitten tässä valmistautumassa tämän päivän juhlailtaan. Me saatiin itsenäisyyspäivän viettoon useampikin kutsu sekä Helsinkiin että Tampereelle ja suunnitelma on vielä hieman auki, minne bileisiin suuntaamme. Katsotaan illalla mistä löydämme itsemme. Riippuu myös aika paljon etkojen lokaatiosta, että mitkä varsinaiset bileet valitaan. Jokatapauksessa varmasti mielettömän hieno ilta tulossa!


-Jannica-Emiliana

2 kommenttia:

  1. Älä suotta oo pahoillasi pienestä blogilomasta, kyllä me lukijat täällä odotetaan. <3
    Niin kauniina oot ollut liikenteessä, ei voi kuin ihaillen katsoa.

    Oi, minkä ihanan aamupalan L on loihtinutkaan, menee testiin välittömästi! :)

    t.Hilcca

    VastaaPoista
  2. Hilcca: Ihanaa, että on noin ymmärtäväisiä lukijoita <3 Se aamupala oli suussasulava, kannattaa ehdottomasti testata tota yhdistelmää!

    VastaaPoista