keskiviikko 18. joulukuuta 2013

Blogihaaste *11*


Moikka rakkaat!

Sain tällaisen blogihaasteen Iitulta ja mulla oli kerrankin aikaa mun hektisestä elämäntyylistäni huolimatta vastata tähän. Tässä haasteen säännöt:

1. Jokaisen haastetun tulee kertoa 11 faktaa itsestään
2. Haastetun pitää vastata haastajan 11 kysymykseen
3. Haastetun pitää keksiä 11 uutta kysymystä uusille haastetuille
4. Haastetun pitää haastaa 11 bloggaajaa, joilla on alle 300 lukijaa (noh, mun lukijamäärään voi pari nollaa laittaa lisää tietenkin)
5. Haasteessa tulee lukea kenet on haastanut ja kertoa haastetuille
6. Ei saa haastaa ketään joka haastoi sinut


 11 faktaa minusta


1. Suostun syömään ruokaa vain valkoisilta lautasilta. Jos ruoka on jonkin muun värisellä lautasella, niin se tulee välittömästi ylös. Ravintolassa tämä on vähän hankalaa, mutta yleensä soitan etukäteen, että onko heillä valkoisia lautasia ja jos ei ole, vien oman lautasen mukanani.

2. Syön noin 20 erilaista ravintolisää, mm. D-, C-, E-vitamiineja, foolihappoa, omena3&6 –kapseleita, kromia, sinkkiä ja erilaisia kuntoiluun liittyviä ravineita kuten kreatiinia ja rasvanpolttajia.

3. Oon koukussa kuplaveteen! Mä teen kuplavettä varmaan litran päivässä ja on ihanaa, kun saan uuden kuplituslaitteen vähintään kerran kuukaudessa! Sama juttu kahvikoneiden kanssa <3

4. En ole mainostajatyyppiä. En todellakaan esittele kaikkia postipojan ovelle kantamia tuotteita blogissa, vaikka monet niin tuntuukin luulevan. Esittelen vain sellaiset tuotteet, joiden takana voin seistä. Esittelyistä olen tehnyt esim Siistuleista ja Veskistä.

5. Mulla on pikkuveli, Justin-Antonino, joka on mua 6 vuotta nuorempi eli juuri täysi-ikään tullut. Pikkuveli on amiksessa datanomilinjalla ja valmistuu ensi keväänä. Justin on tosi erilainen kuin mä, eikä sitä oikeen kiinnostaa muoti eikä muukaan trendikäs. Se pelaa jotain ihme tankkipeliä päivät pitkät ja yleensä kun menen sen huoneeseen, se sanoo, etten saa häiritä ja selittää jostain ylilaudasta. Eikä se oo mikään skeittaaja! Aika hauska yksityiskohta muuten on, että sillä tuntuu olevan pelkästään jonne-nimisiä tuttuja internetissä. Ja joku Kalle, jonka sukunimi liittyy jotenkin puihin.

6.Mä rakastan OnePieceja. Ainoa oikea potkupukumerkki on OnePiece ja suosin itse mallista sitä kapeampaa, koska ne normimallit on mulle aina liian isoja. Tällaisen sain viimeksi:


 Lähde: KLIK

7.Tänä vuonna olen herkutellut joulunalusaikana Blossa-glögin lisäksi myös suklaajuomalla. Suklaajuoman jälkeen olen tavannut tehdä 15km lenkin polttaakseni ylimääräiset kalorit. Tässä suklaalusikka odottamassa mukiin pääsyä kuuluisan banneriviltin kera kuvattuna.



8.Mä sain korvikset aikanaan 3-vuotiaana. Ajattelin viedä mun kummitytön tammikuussa 2-vuotissynttärilahjana ottamaan myös reiät korviin. 

9. Oon kuulunut muutama vuosi sitten erääseen tanssiryhmään ja kierrettiin tekemässä paljon yökerhokeikkaa ympäri stadia. Meitä olisi voinut verrata ehkä johonkin Pussycat Dollsiin. Sittemmin oon jäänyt ryhmästä pois, koska se ei ollut ihan niin ylellistä pidemmän päälle kuin mitä alkuun kuvittelin. Yllättävän harvat yökerhot tarjosivat pääsyä VIP-tiloihin kera ilmaisen kuohujuoman.

10. Rakastan luistelua! Oon käynyt monesti luistelemassa ja on ihana liukua jäällä mekon helma liehuen. Ja luistimissa on korot <3

11. Mä pystyn nukkumaan ainoastaan silkkiyöasuissa. En pysty nukkumaan missään puuvillapaitulissa, vaan haluan silkin hivelevän ihoani öisin. Sama juttu lakanoiden kanssa, nukun vain silkkisatiinissa. En saa unta ellei silkki ympäröi minua.



 Sitten nämä Iitun esittämät kyssärit:


1. Minkä tyylisiä kirjoja luet, vai luetko kirjoja ollenkaan?
No ehdin lukea aika vähän kirjoja, mutta luen paljon ulkomaalaisia muotilehtiä ja kotimaisista Oliviaa ja Trendiä.

2. Jos saisit töistä ainoastaan joulun tai uudenvuoden vapaaksi. Kumman valitsisit?
Aika paha, mutta jos pitäisi valita, niin ehkä menisin töihin kuitenkin jouluna. Joulu on helppo järjestää vaikka etukäteen, mutta vuosi vaihtuu vain kerran vuodessa ja sillon on parhaat bileet kimalteineen ja sädetikkuineen! Onneksi mun ei tarvitse valita, vaan saan viettää molemmat mun rakkaiden kanssa <3

3. Mitä toivoit joululahjaksi?
Laura Mercierin ihania vartalonhoitotuotteita, kauniin silkkikimonon, koruja Ti Sentolta… kaikkea ylellistä ja pehmeää.

4. Aijotko tehdä uudenvuodenlupauksen?
Teen varmaan lupauksen herkkulakosta ja pyrin löytämään korvaavia tuotteita suosikkiherkuilleni. Siitä tulee varmasti myös yksi teema blogiin ensi vuoden puolella. Oon tähän mennessä postannu jo ohjeet suklaakauraherkusta ja merileväsipseistä, jotka löytyy food-tunnisteen alta.

5. Kissa vai koira?
Ehdottomasti koira. Koirat on söpömpiä.

6. Ketä julkkista ihailet ja miksi?
Lasketaanko Kissie julkkikseksi? Kuitenkin tämä ruotsalainen bloggari on mun esikuva: hän saa blogista elantonsa ja jaksaa pitää itsestään sekä ulkonäöstään huolta. Mun tyyli ei ole ihan yks yhteen Kissien kanssa, mutta silti, ei voi muuta kuin arvostaa!

7. Minkä puhelimen omistat?
iPhone 5. Mulla on omppupuhelimista 3, 4s ja nyt tämä 5. Varmaan vaihdan tämän 5s-malliin piakkoin. Mulle on tarjottu myös Lumioita, mutta oon uskollinen iTyttö.

8. Mitä hajuvettä käytät?
Suosikkini on varmaankin Versacen Bright Crystal, tykkään pullon designista ja pirteän kepeästä tuoksusta.

 
Lähde: KLIK


9. Mikä on lempi kauneudenhoitotuotteesi?
Varmaan Victorias Secretin vartalovoiteet ja bodysprayt.

10. Lempivärisi?
Vastasin tähän viimeksi blurple, mutta nyt oon innostunut grellow-väristä, semmonen piristävä keltavirheä.

11. Mitä odotat eniten jouluaatolta?
Mun mielestä parasta joulussa on lahjojen antaminen! En niinkään välitä lahjojen saamisesta, mutta lahjojen antaminen ja vastaanottajan riemu on parasta katsottavaa



Sitten mun kysymykset (en haasta keitään tiettyjä bloggaajia vaan kaikki mun lukijani vastaamaan omaan blogiinsa tai kommenttiboxiin)

1. Kumman pelastaisit tulipalosta; suosikkilaukkusi vai itsellesi täysin vieraan lapsen? Perustelut?
2. Jos saisit perinnöksi yhden miljoonan, mitä tekisit rahoilla?
3. Mitä söisit viimeisellä ateriallasi?
4. Miten pukeutusit omana hääpäivänäsi, jos hinnalla ei olisi väliä?
5. Jos saisit viettää päivän mun kanssa, mitä haluaisit tehdä?
6. Jos valmistaisit mulle aterian, mitä tarjoaisit?
7. Kerro ihanimmasta ostoksestasi ja ostohetkestä sekä fiiliksistä?
8. Jos sinusta tehtäisiin elokuva, mistä elämäsi tapahtumasta se kertoisi?
9. Mihin tosi tv -ohjelmaan osallistuisit mieluiten ja miten käyttäytyisit kameran edessä?
10. Mikä oli viime vuoden uudenvuodenlupauksesi ja toteutuiko se?
11. Suosikkimeemisi?

Tässäpä tämä, huh :) Vastataapa haasteeseen kommenttiboxiin tai huikatkaa, jos vastaatte omaan blogiinne!

-Jannica-Emiliana

3 kommenttia:

  1. Mä oon ehdottoman samaa mieltä että ennemmin ottaisin töistä vapaaksi uudenvuoden, se on sentään vain kerran vuodessa ja joulu on joka vuosi, hih! Hektisen ja kiireisen elämäni vuoksi en nyt ehdi kommentoimaan enempää, täytyy tästä pyrähtää nopealle 10 kilometrin happihyppelylle jonka jälkeen maistuu lasi glögiä kullan kainalossa tunnelmoiden, olen tälläinen toivoton romantikko! Hih ;)

    -Kukka-Amppelina

    VastaaPoista
  2. Kukka-Amppelina: Ihanaa, kun kävit kiireiltäsi kommentoimassa <3 Tiedän millaista tommonen superhektinen elämä on, mutta onneksi se myös palkitsee!

    VastaaPoista
  3. I'm personally a big fan of kerateekupposen blog. Thanks for sharing this post.
    clipping path
    clipping path service

    VastaaPoista